hotel

Reklama hotelu na nowy sezon- jak podejść do tego profesjonalnie?

Dzięki przemyślanej i profesjonalnie poprowadzonej reklamie, każdy hotel może znacząco zwiększyć liczbę przyjmowanych w sezonie gości. Ważne jest jednak, aby wybrana reklama hotelu była dopasowana do tego, jak chcemy hotel promować i jakie usługi są dla nas najistotniejsze. Co ważne, w przypadku branży hotelarskiej trzeba także wziąć pod uwagę sezonowość i każdą kampanię rozpoczynać przynajmniej kilka miesięcy przed sezonem, aby w jego szczycie faktycznie móc cieszyć się z jak najlepszych efektów. Dobrze zaprojektowana reklama będzie gwarantem sukcesu.

Co promować na cały kraj, a kiedy zdecydować się na pozycjonowanie lokalne?

Warto zacząć od tego, że pozycjonowanie stron doskonale sprawdza się jako reklama dla takiego obiektu. Czas oczekiwania na pierwsze efekty prowadzonych działań to około 3-4 miesiące, bezpiecznie jest więc zgłosić się do agencji SEO z pewnym zapasem czasu na przeprowadzenie wszelkich działań. Samo pozycjonowanie strony internetowej można zaprojektować jako kampanię ogólnopolską, ale i jako wariant lokalny. Tak naprawdę, w przypadku strony hotelu obie strategie mogą się okazać trafione, w zależności od promowanej usługi:

– Jeśli chodzi o pozycjonowanie w Krakowie to na pewno jest to idealna kampania do promowania sali restauracyjnej oraz weselnej pod kątem imprez okolicznościowych. Urządzając takie imprezy zazwyczaj istotne jest, aby taki lokal znajdował się niedaleko miejsca zamieszkania gości czy też nieopodal miejsca ceremonii. Usługa organizacji ślubu i wesela może być więc promowana na Kraków lub też nawet szerze na cały powiat krakowski. W celu reklamowania takiej usługi można nawet stworzyć dodatkową podstronę, która będzie poświęcona tylko i wyłącznie tej usłudze.

Zapoznaj się z ofertą pozycjonowania w Krakowie – https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo.

– Reklama na cały kraj również ma szansę bardzo dobrze sprawdzić się w praktyce. Promowanie hotelu w Krakowie będzie jak najbardziej na miejscu także w innych polskich miastach, gdzie turyści będą szukać dla siebie odpowiedniego obiektu do nocowania. W taki sposób można szybko i skutecznie wybić się ponad konkurencję. Dobrym zabiegiem jest od razu dobranie fraz, które będą wskazywały na konkretną lokalizację, takimi słowami kluczowymi może być na przykład fraza „hotel w Krakowie”. W rzeczywistości, bardzo wiele użytkowników właśnie w taki sposób planuje swoje podróże- wcześniej przeglądając strony obiektów zlokalizowanych w miastach, do których planują się udać.